This profile has been claimed by the business owner or representative.
4680 Alvarado Canyon Rd, San Diego, CA, 92120, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. |
Nice facility and very clean. Staff have been helpful and made it an easy process to get another unit. Best spot in central San Diego.
Business response:
Welcome to A-1 Self Storage, Derek! We're always here to help if you need us.
If I could give this storage facility more than 5 stars I would. I have been a customer at A-1 self storage for several years and let me tell you the customer service is amazing and the facility is very clean. Shawn is extremely helpful and goes above and beyond for customers. I would recommend this storage facility to anyone. Thank you Shawn for all of your assistance. You are amazing!
Business response:
Jay, thanks for updating your review. It's great to know that we continue to exceed your expectations. Shawn will be glad to hear you appreciate her decorations.
Shawn was so helpful and amazing during the rental process.Making the college transition so much easier.Thank you Shawn
Business response:
Thank you for sharing your positive storage experience, Margit. We hope to see you again soon and wish you the best during your college transition!
Very clean facility and lots of space. Shawn helped me get my unit and made the registration process very fast and easy.
Business response:
Your amazing review of your experience is appreciated, Mireille!
Shawn is amazing and so friendly. I made a reservation with my parents and she answered all of our questions!
Business response:
Thank you for sharing your positive experience with Shawn, Bianca! We're happy we could help.
I had a great experience at A1 Storage. Shawn was incredibly fast and helpful, making everything smooth and easy. Highly recommend!
Business response:
We're ecstatic to hear about your great experience at A1 Storage. Thank you for the 5-star review, Clifford!
informative and good customer service! half off first month and right by sdsu! very accommodating and shawn was very helpful!!
Business response:
Reagan, we're glad we could provide you with great service and a convenient storage experience!
I've been renting at this location for about 3 years and had no complaints about my storage unit or the service. Unfortunately, my unit was one of several that was broken into recently and most, if not, all of my belongings were stolen. The assistant manager, Shawn, has been amazing throughout the whole investigation process and has been doing her best to get this case resolved with SDPD. She seems to know what she's doing based on the amount of evidence she collected and submitted to the investigator. I also appreciate that... read more
Business response:
Rick, we truly appreciate your kind words about Shawn and our team, and your patience during this entire situation. We assure you that we are actively doing everything we can to resolve this and achieve the best possible outcome! If you have any questions for our team please don't hesitate to reach out or stop in. We hope you have an amazing rest of your day and a pleasant holiday season!
It is Friday after Thanksgiving's Bing and I am ready to decorate for Christmas. Came to my unit looking forward to picking up my stuff. The lights in the hallway where my unit is located didn't come on leaving g me to try to navigate a very dark hallway. I tried using my phone flashlight but it was too dangerous trying to hold the phone e in one hand while trying to maneuver things around to get to my Christmas boxes. At one point I ran into the cart. I called and was told someone else had complained and hopefully the probl... read more
Business response:
Shauna, we sincerely apologize for the inconvenience. Friday was considered a weekend for many contractors and our corporate office due to Thanksgiving, which was unfortunate timing for this issue to occur. We assure you we do not take technical issues lightly. Our team did offer to hold a flashlight for you as you moved your items in an attempt to help you out.
A-1 Self Storage has a 4.8 star rating with 744 reviews.
A-1 Self Storage is closed now. It will open at 9:00 a.m.